Voor wie is inpakwerk?

Iedereen mag reageren op onze inpakwerk vacatures, maar voor wie is inpakwerk nu echt geschikt? We sommen enkele doelgroepen op in dit artikel. Val jij niet onder deze doelgroepen? Dan kun je uiteraard alsnog reageren op onze vacatures. Als je zin hebt om te werken, minimaal 5 uur en maximaal 40 uur per week kan inpakken en van de voordelen van thuis werken wil profiteren, is inpakwerk ook zeker iets voor jou.

Huismoeders en huisvaders
Veel van onze inpakkers zijn huismoeders en huisvaders. Vanwege de zorg voor de kinderen kunnen ze geen (fulltime) baan nemen, maar ze willen wel een extra zakcentje verdienen. Omdat je vanuit huis mag werken, is inpakwerk goed te combineren met de zorg voor de kids. Ben jij ook huismoeder of huisvader en wil je wat extra geld verdienen? Dan zijn onze inpakwerk vacatures ook zeker iets voor jou.

Studenten
Studenten kunnen ook reageren op onze inpakwerk vacatures. Word je een van onze inpakkers, dan kun je gewoon vanuit je studentenkamer werken en bepaal je zelf wanneer en hoeveel uur per week je werkt. Zit je middenin een tentamenweek, dan werk je gewoon iets minder. Is het wat rustiger op school, dan maak je extra uren om wat extra geld te verdienen.

Gepensioneerden
Ben je gepensioneerd, maar zou je nog wel wat extra geld willen verdienen? Dan kun je ook op een van onze inpakwerk vacatures reageren. Je kiest zelf hoeveel je werkt en wanneer je werkt en kunt lekker vanuit huis werken. En ga je op een welverdiende vakantie om extra van je pensioen te genieten? Dan werk je gewoon even niet. Ben je terug van vakantie, dan kun je jouw inpakwerk weer oppakken.

Inpakwerk: iets voor jou?
Lijkt het jou ook wel wat om vanuit huis verschillende soorten producten in te pakken? Bekijk dan onze inpakwerk vacatures en reageer op de vacature(s) die jij leuk vindt. Voor je het weet, kun je voor een aardig bedrag per uur vanuit huis werken. Zo verdien je lekker veel geld, zonder dat je de deur uit hoeft.

Dit artikel kan je delen...
Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin